karenkaren، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره

كارن كوچولوي من

نظرات (5)

ابجی سجا
22 مرداد 93 11:49
قانون جاذبه را سیب کشف کرد وقتی آدم برای حوایش بهشت را هم فروخت !
ابجی سجا
22 مرداد 93 11:50
ممنون خاله خيلي خوش اومدين
fatima
22 مرداد 93 15:10
سلام عزیزم. وبلاگت خیلی قشنگه، من که خیلی خوشم اومد. پسر نازی داری خدا حفظش کنه... لطفا به وبلاگ من هم سر بزنید و نظر بدید. خوشحال میشم اگه بیای منتظرتونم.......
مامان الهام
26 مرداد 93 1:25
عزیزم مدل نوشتن عااااااااااالیه بعد از مدتها با یه وبلاگ حال کردم!!!!....دوست دارم که همش بهت سر بزنم...اجازه هست لینکت کنم؟؟؟؟
نیلوفر
3 شهریور 93 16:44
فروش عروسک های دستبافت و قابل شستشو مناسب برای هدیه و سیسمونی متفاوت و شیک (این عروسک ها بسیار بادوام هستند و به خاطر نداشتن قطعات جداشونده برای کودکان مناسب هستند) به وبلاگم سر برنید http://honarhayeme.blogfa.com/